דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 טיפים לרכישת קלנועית 

מאת    [ 29/05/2013 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1648 פעמים ]

מתכננים לרכוש קלנועית לעצמכם או ליקירכם? לא בטוחים איך לבחור קלנועית ולמה חשוב לשים לב? מעבר לבחירה בין קלנועית חד מושבים או דו מושבים, יש לא מעט פרטים שכדאי לשים לב אליהם בבואנו לרכוש קלנועית.

המושב של הקלנועית

מושבי קלנועיות היום נוחים מאי פעם, ניתן למצוא קלנועיות עם מושבים אורתופדיים מאוד נוחים המתאימים גם לנסיעות ארוכות. כאשר בוחרים קלנועית חשוב מאוד לתת למשתמש העתידי שלה לשבת על המושב ולוודא כי אכן נוח לו.

מהירות הנסיעה

מהירות הנסיעה של קלנועיות נעה בין כ-5 ועד כ-20 קמ"ש (כמו קורקינט חשמלי למשל). רוב הקלנועיות יציעו מהירות נסיעה של כ-10 קמ"ש. עבור מי שזקוק לקלנועית לנסיעות וטיולים בתוך העיר מהירות זו בהחלט תספיק. עבור הגרים במושבים או קיבוצים מהירות נמוכה יותר בהחלט תהיה מספקת.

מרחק הנסיעה

חשוב מאוד לבדוק את מרחק הנסיעה הרצופה של הקלנועית בטעינה אחת. טווח הנסיעה של קלנועיות הוא בין כ-50 קילומטרים ועד כ-80 קילומטרים. השימוש העתידי של הקלנועית הוא זה שאמור להנחות אתכם בבחירה. בדקו את המרחקים שעל בעל הקלנועית לעבור (הלוך וחזור כמובן שכן לא בכל מקום ניתן להטעין את הקלנועית) וקחו מעט 'טווח אקסטרה'.

משקל הנשיאה

לכל קלנועית יש הגבלת משקל, מטבע הדברים קלנועיות גדולות יכולות לשאת יותר משקל, קלנועיות דו-מושביות מסוימות יכולות לשאת משקל של כ-300 קילוגרמים. רוב הקלנועיות יכולות לשאת בין 120 לכ-230 קילוגרמים.

מידות הקלנועית

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת קלנועית הוא מידותיה. לפני הרכישה מדדו את שער הכניסה לבית, את הדלת, המעלית וכן הלאה כדי לוודא שלא תרכשו קלנועית שלא ניתן להיכנס אתה לכל מקום בביתכם. חשוב מאוד למדוד גם כניסות כמו למועדון הקשישים, קופת החולים, חנות המכולת הקרובה וכן הלאה.

אחסנת הקלנועית

לפני רכישת הקלנועית חשוב לוודא שהדגם הרצוי ניתן לאחסנה פשוטה בבית. אם יש באפשרותכם לאחסן את הקלנועית בחצר הרי שאין בעיה כלל. אך אם המקום מוגבל יש לקחת את מידות הקלנועית בחשבון. ניתן לרכוש קלנועיות מתקפלות בעלות מידות קטנות שיכולות להיכנס אפילו לתא מטען של רכב. יש לקחת בחשבון כי קלנועית קטנה יכולה לשאת משקל נמוך יותר ויש לה נפח מנוע קטן יותר.

פיצ'רים נוספים

קלנועיות יכולות להגיע עם פיצ'רים נוספים למשל מחזיק למקל הליכה או הליכון. פיצ'ר זה מומלץ שכן להחזיק את מקל ההליכה או ההליכון בזמן נהיגה בקלנועית אינו בטיחותי. כדאי לבחון גם אלמנטים כמו  בולמי הזעזועים וכושר הטיפוס של הקלנועית (בהתאם לתנאי השטח).

שלומית דגן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב